Sunday, May 8, 2011

Kem

Kem untuk pelajar form 3 pada 6-7 Mei di SMKPP9(2) dan aku terpilih untuk menjadi Facilitator sebagai mana yang dikatakan oleh Ustaz kerana ada sesetengah Naqibah yang tidak dapat menghadiri perkhemahan tersebut kerana masalah yang tidak dapat dielakkan . I'm happy to be there ! Terima kasih Ustaz :)

Pertama kalinya bermalam di SMKPP9(2) dan itu adalah malam pertama . *Ni gambar masa pukul 5 pagi . Ada hantuuuuuuuuuuuu :P

Kalau aku pakai speck , muka sebijik macam dia . Kann khai ?



Ada orang curi curi ambil gambar aku . Aiyokkkk !


Hahaha kem dah selesai dan aku mulalah kannn !

P/s : Ada lagi gambar dekat camera ustaz , camera kak cera , camera hijran and camera khai . Nantilah kalau dorang dah upload gambar and aku ada masa aku update blog . Terima kasih Ustaz kerana menjemput saya walaupun saya tak sihat sebenarnyaaa :)

2 comments: