Friday, May 13, 2011

Mid Term

Assalamualaikum!

Ya Allah aku buka blog hari ni ramainya kawan kawan aku update pasal exam. Hm aku ada buat alarm clock tau masa first day exam tu. Bila aku tengok aku rasa sedih. Aku teringat masa aku duduki PMR last year. Tapi suasana dia sekarang dah lain sebab aku berada di sekolah baru dan ini kali kedua aku ambil peperiksaan di sekolah baru, selepas result hari tu menghancurkan hati aku. Hm aku dapat tempat ke 5 dalam kelas dan dapat tempat yang ke 33 dalam tingkatan. Kenapa aku tak pandai macam orang lain? :( Nak tahu satu story? Haaa tengok bawah!

HARI PERTAMA !

Biasalah! Kebanyakkan sekolah memang tengah busy with exam weeks. Sama juga dengan sekolah aku. 3 minggu kot kita orang exam. Hari ni (13 Mei) hari ketiga dan 3 papers sudah di isi tempat kosongnya iaitu Bahasa Melayu, English and Sejarah. Whooaa soalan mid term ni boleh tahan juga enn? Mencabar nyahhh! Macam mana entah nak dapat straight A's. Silap silap semua B jeeeeeeee -.-

Hmm rutin harian kami sepanjang 2 hari ni. Balik sekolah, mandi solat makan, pergi library study, lepas study melantak, lepas melantak melepak, lepas melepak BALIKKKKK! Tu je lah yang kita orang buat setiap petang.


-Memikirkan macam mana paper BM esok. First paper. Takut :(


-Selalunya lepas study mesti melantak dan semua muka kebulur --


-Atyra! Budak ni badan kecil makan banyak -.-


-Ayu buat muka tahan comel. Yelah FF kannnn!


- Dydylala, dia ni memang annoying selalu haha!


-Lepak stage saje je nak melepaskan tension masing masing lepas tu nampak lah abang abang fixie main fixie and skateboard. Cehhh bajet cool lalu depan kita orang. Tarik sorang ajak bergambar. Haaa keras kauuuu!

HARI KEDUA!

Entah kenapa semua tak semangat dengan paper esok iaitu paper English! Study pun kejap je around 1 hour lepas tu masing masing buat kerja sendiri. Ada yang baca komik Le Gardenie *aku lah tu muahhahah! Ada yang texting, ada yang bergambar dan macam macam benda lagi dorang buat.


-Macam biasalah pergi food court melantak.




-Hahaha perkara biasa lepak dekat stage then snap picture. Hari ni abang abang fixie takde sebab dorang tak keluar rumah. Exam weeks kannnn! *HAHAHA ANAK DARA LAH ABANG ABANG FIXIE NI!

P/S : Semua macam takde mood dengan paper English! Pastu bila buka je paper English hari khamis hari tu. Semua suka sebab soalan dia best. Semua tak cukup kertas nak mengarang. Haha sawit doh budak budak ni!

No comments:

Post a Comment