Saturday, May 14, 2011

Eyraa Sally

Tengok gambar dekat atas tuu? Sweet en? Hmmmmmmmmm jelousnyaaaaaa! Yelah kitakan takde boyfriend macam awak ada. Jelous tauuu! Ada rukun percintaan lagi. Ya Allah sweetnya korang ni wehh! *Dengki. Ebal untung kau dapat Eyraa cause she is still keep on waiting for you even menangis dekat asrama, pengsan dekat dorm sebab tak makan! Haih kau ni. Bahaya doh Raaa. Jangan lah sampai macam tu sekali. Ya Allah.


Surat cinta direply,

Yes, alhamdulillah kita sekarang dah kawan balik lepas misunderstanding dulu. Ya Allah macam mana tah boleh jadi macam tu. Oh mungkin aku terasa lebih kot. Yelah orang jauh kannnn. Wajarlah kalau aku terasa. Ye dok? Dia cakap aku cantik. Kalau dia laki dah lama dia minta couple. Muahahaha dia ni memang suka merepek. Korang jangan percaya dengan kata kata dia. Cecece padahal dia lagi cantik en?

Rindu nak on the phone dengan aku? Haaa yelah pastu bagi budak budak dorm kau dengar suara aku. Maluuu weh :( Suara aku dah lah macam jantan. Cecece mana ada lah. Suara aku bukan macam Ella yang kau sangkakan. Suara aku macam jantan. Kann? Hm sedih. Tapi apa kan daya? Terima seadanya yang kawan kau ni suara macam jantan :) Haa apa cite dengan phone kau? Bila nak okay? Nanti dah okay text lah aku tauuu?

You are weak? Aku tak nak dengar perkataan tu. Kau tak boleh terus down macam ni tahu tak? Kau kena kuat! Ni semua dugaan daripada Allah dan Allah nak uji kesabaran dan kekuatan kau hadapi semua ni Raaa. If we want something, we have to fight for it! Bila kita menang tak semua orang suka. Tapi bila kita kalah semua orang suka! Tu kata kata yang selalu Ustaz aku remind aku. Dia tak nak aku down and he always be there for me when I need him!

Kau tak boleh terus terusan down macam ni. Settle up the problem and you know what is the best for youuu! Do the best and you will get the best! Aku selalu je ada untuk kau bila kau perlukan. Aku cuma tak nak kau down sebab benda tu. Kau kena kuat! Jangan lupa solat sebab Allah selalu ada untuk kita. Ingat tu sayang.

No comments:

Post a Comment