Tuesday, May 3, 2011

Iqbal Fitri


Aku rasa nak letak gambar dia sebab nampak lawa pulak kau edit . Muahahahaha ! Nanti tolong edit gambar aku ehh ? *peace

Ni nak start main reply reply post entry blog ni . Aku geram dengan ayat ayat kau dalam blog kau tu Ebaaaaaaaaaaaal ! Hmm yea kita tak gaduh , misunderstanding je kannnn . Ataupunn aku yang terasa lebih . Entah ! Kau mungkin tak faham tapi takpe lah EBAL . Aku punn dah add kau balik enn ? And kita punn dah kawan macam dulu balik enn ? Wahahaha takde kena mengena .

Bal , aku suka baca blog kau . Ayat dia mengarut yang AWESOME ! Yea kita kawan dari kecil . Masa sekolah rendah kita berpasangan ! Untuk menjadi seorang pemimpin kelas . Kau Ketua Kelas dan aku Penolong Ketua Kelas . Kira penolong kau lahh . Sekolah agama pun macam tu . Last last time darjah 6 aku naik pangkat . Jadi pengawas ! Alhamdulillah :) Kau jadi pengawas juga ke ehh ? Tak ingat lah bal . Rasanyaa kau still maintain Ketua Kelas enn ? Takpe lah . Still AWESOME !

Time tu zaman budak budak , sekarang dah besar . Semua dah buat haluan masing masing but we still contact enn ? Tu yang buat aku bangga tuu . Bukan senang nak still contact dengan kawan lama walaupun aku sekarang dah fly jauhh ke Putrajaya . Takpe lah . Aku doakan kita sama sama berjaya sampai ke MENARA GADING . Berjaya di dunia serta di akhirat . Baru hidup ni di berkati ALLAH . Kannn ? By the way aku rindu nak kumpul ramai ramai lepas tu gelak kuat kuat . Kita comeeeeel sangaaaaaat time tuuu :D

No comments:

Post a Comment