Tuesday, May 17, 2011

Alyna && Eyrara

Alyna dan Eyrara :')


Surat cinta untuk dua orang kekasih yang berada jauh nun di sana,

You guys are studying at the same school. Teknik Setapak en? Aku tak tahu nama penuh sekolah korang. Hmm seriously bila korang takde hidup aku sunyi sangat. Takde orang pun nak wish "Morning Qielaa" pada setiap pagi sabtu dan ahad bila minggu tu korang tak balik. Hmm bila korang takde hidup aku sunyi tanpa gelak tawa korang. Bila korang takde, maka takde orang lah yang nak on the phone dengan aku. Dengar cerita pasal budak comel tu or whatever. Cuba korang fikir, bila korang takde siapa nak text dengan aku? Semua orang busy. Mana ada masa macam korang selalu ada untuk aku. Semua orang busy dengan boyfriend/girlfriend sendiri. Mana ada orang nak layan budak single macam aku ni.


Aku sunyi sangat bila korang takde. Kadang kadang aku sedih. Kenapa korang tinggalkan aku sorang sorang? K, aku tahu korang pergi belajar. Hm tapi aku sunyi dekat sini. Sorang sorang tanpa korang. Kadang kadang aku sedih sebab aku sorang sorang/alone/lonely without nobody here with me. Hm tapi bila aku jumpa korang aku lupa diri, aku lupa semua kesedihan yang aku rasakan sekarang ni. Aku cuma nakkan kebahagiaan. Kebahagiaan yang ada bila kita bersama.


Aku sunyi sangat. Aku rasa bila setiap detik kita bersama sangat bermakna dan satu part yang aku tak suka bila setiap petang ahad minggu yang korang balik sini dan korang akan text aku macam ni. Both akan cakap "Qiela, kejap aku nak iron baju. Pack barang semua" Alyna akan text aku bila dia dah nak balik asrama "Hi Qiela, aku dah nak balik asrama dah ni. Jaga diri tauu. Jaga pemakanan kau. Dengar cakap umiabah. Jangan melawan dorang. I love you Qiela <3" Eyra akan text aku bila dia dah nak balik asrama. "Qiela, aku nak balik asrama dah ni. Take care, I love you and i'm gonna miss you :'(" Aku tak suka bila setiap ahad petang korang akan text aku benda tu.


Aku sedih sangat sebab korang nak tinggalkan aku. Dan kita akan mulakan hari pertama kita dalam minggu yang baru. Lepas dua minggu aku dapat msg tu. Aku akan tunggu setiap petang jumaat korang akan text aku. Kalau Eyraa "Qiela, aku dah balik rumah :)" kalau Alyna "Qiela, i'm home, i'm home, i'm home and tell the world that i'm home." Aku paling suka masa tu dan aku akan mula lupa diri dan focus on this two girls. Bagi aku bila korang balik rumah aku rasa nak appriciate sangat sangat sebab korang tak tinggalkan aku. Tapi bila korang takde aku selalu sangat sedih dan aku mesti kena sentiasa kuat hadapi hidup seharian aku tanpa gelak tawa atau kebahagiaan yang selalu aku jalani bila bersama korang.


Tapi apa kan daya? Aku kena terima yang kita bukan study at the same school, aku dah jauh dan kita bukan macam dulu. Boleh lepak bersama, gelak gelak kuat kuat *Alyna lah tu, karok sama sama (bila dengan Eyra) dan macam macam lagi. Hm yelah aku jauh. Aku tahu tu dan aku rindu korang setiap detik kita tidak bersama. Cepatlah balikkkkkkk :'( Aku ada hot story ni. Sedih sangaaaaat :'(

-K, aku nangis bila create benda ni. Aku rindu korang sangaaaat :'(

No comments:

Post a Comment