Sunday, May 15, 2011

Old school


Hmm I miss my old school. Macam macam kenangan ada dekat sana yang aku bawa sampai Putrajaya! Daripada aku darjah 1 sampai form 3. Sekolah rendah dan sekolah menengah sebelah sebelah je. So senang nak jenguk cikgu sekolah rendah.

-Aku masih ingat lagi cikgu cikgu yang pernah mengajar aku ketika aku berada di sekolah rendah.
-Aku masih ingat lagi aku menjadi penolong ketua kelas daripada darjah 2 sampai darjah 5.
-Aku masih ingat lagi masa darjah 4 aku pernah menari.
-Aku masih ingat lagi aku menangis ketika di inject oleh nurse semasa aku berumur 9 tahun iaitu darjah 3.
-Aku masih ingat lagi aku jadi pemain bola baling terbaik semasa aku darjah 6. Class aku mendapat tempat ke-2 selepas tewas dengan kelas 6 Dedikasi. Team Tasha -.-
-Aku masih ingat lagi aku goal masa penalty perlawanan bola baling masa darjah 6. Aku mendapat pelukkan daripada Maduwanita Ishak dan aku mendapat jeritan dan sokongan daripada penonton yang menonton perlawanan final ketika itu.



Macam macam kenangan aku yang aku masih ingat sampai sekarang. Aku rindu Sekolah Kebangsaan Taman Tasik. Tak lupa juga dengan Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Tasik. Aku rindu sangat sangat. Dulu? Aku seorang pelajar yang sangat nakal. Time tu unmatured! Memanglah. Apa yang difikirkan ialah "Enjoy" bukannya nak belajar ke apa. Tapi tu semua dulu. I'm changed now! And I want to forget everything bad about the past :')

No comments:

Post a Comment