Friday, March 18, 2011

18.03.11

Sorry lambat update. Ni cerita semalam tapi hari ni baru nak post entry sebab semalam lepas sampai rumah mandi solat lepas tu terus tidur. Penat sangat weh -.-


Haha yesterday is a different day than before. Selalunya keluar dengan kawan kawan. Tapi kali ni keluar dengan akak akak. Hahaha AKAK DO! Okay lets start! Semalam plan nak keluar dua orang je dengan Myrul. Tapi tiba tiba TERAJAK naddy jumpa sekali. Haha sorry lah b, I TERAJAK! Alaaa tapi ni je lah masanya b. Hampir 3 tahun I kenal Naddy tak pernah pun jumpa. So yeahh thank you temankan I jumpa dia :) Cehhh actually Myrul bukan tak suka tapi dia ni jenis yang malu dengan kaum hawa. Okay tapi dengan Naddy tak! Di sebabkan dia banyak mulut kita orang pun join sekali. Kay sumpah best :D

First picture : Excited gila Myrul belanja makan. Whoooaa :)
Second picture : Okay cool cool! Excited sangat tak boleh juga kann?
Third picture : Tengok tu burger! Haaa tapi dalam tu dah takde bawang tauuuu. Cause I hate bawang -.-
Fourth picture : Okay dah habis makan and mulakan perbualan dan mengusik Myrul hingga muka dia merah. Hahahaha sukanyaaaa :D *gambar keempat ni muka jahat do :p




Okay bila adik beradik dah bertemu payah lah kan. Mula lah bising. Sumpah semalam dekat Burger King aku kena habis dengan kau kak. Ciboaii do. Merah do muka aku. Jahat juga kau rupanyaa. Takpe selamat aku adik kau, terima je hakikat yang aku memang patut dibuli -.- kau saje je kenakan aku dengan Myrul kannn? Takpe takpe aku ingat! Btw kak thank you for the birthday present. Alahai suka sangaaaat :p *Myrul dengki aku dapat birthday present daripada kau so dia pun nak jugaaaaa. Mengada si Myrul ni --' nak birthday present daripada I dengan Naddy tunggu 10.7 lah ye bang? Lambatnyaaa lagi hahaha.

No comments:

Post a Comment