Tuesday, March 22, 2011

Mama

Kay rindu mama sangat. Lama dah tak jumpa. Last jumpa rasanya tahun lepas. Since pindah takde pun jenguk mama. But still contact and alhamdulillah mama sihat. Haha on the phone dengan mama. Ada ke mama suruh aku beli roti? Mama cakap cenggini "La tolong belikan mama roti" Cehhh yelah mama perli. Tahu lah Qiela jauh kannn. Perli suruh beli roti puleeeek. Hmm bila entah nak lepak dengan mama lagi. Cuti pun busy kadang kadang tak berkesempatan nak turun jumpa mama. Mama bila entah nak datang Putrajaya kannn?

Dulu masa lepak rumah mama, kau buatlah macam rumah sendiri. Baring dekat ruang tamu dengan mama tengok tv. Tapi kadang kadang aku malu juga dengan mama. Hihi :) tapi duduk dengan mama tak pernah berkira. Sometimes ma bawa pergi makan. Lepak and jenjalan dengan dia serta anaknya Iskandar. Sometimes aku terasa yang aku ni anak mama bukan Iskandar. Yelah dia dengan mak dia tu gelak gelak macam kawan je. Nyakat mama lah. Tak baik duh Iskandar -.- Pastu mama suka puji aku cakap aku anakda yang baik berbanding Iskandar. Kay you dengki kannn? Haha :D

No comments:

Post a Comment