Wednesday, March 16, 2011

16.03.11

Haha okay hari ni keluar dengan kawan kawan semua. Kalau keluar dengan kawan kawan aku, Myrul mesti ada sebab dia pun kawan aku juga hahahaha *boleh ke macam tu? Ah tak kesah la mana mana. Hmm yes hari ni yang paling best sebab aku tunggu dorang 2 jam. Okay takpe! Buat perangai lah kan. Maybe this is the first and the last time keluar dengan korang. Sorry to say tapi hati aku sakit sangat sampai dah tak boleh marah. Rasa nak menangis je.

Aku dah cakap weh around 10 korang dah kena ada dekat starbuck. Tapi takde! Oh mungkin lambat sikit. Takpe aku tunggu. Pukul 10 aku dah sampai starbuck dah. Tunggu tunggu tunggu korang pun tiba pada pukul 12. Okay 2 jam. By the time korang jalan menuju ke aku hati aku rasa marah yang membuak buak and rasa nak menangis time tu juga weh. Macam ni korang buat aku? Takde rasa nak appreciate aku langsung :'( Takpe lah! Past is past and aku taknak ingat benda tu. Maybe i'm changed after this, sorry but I know you guys don't even care :)

Okay lepas dah sampai dekat Starbuck semua stok pujuk aku. Aku rasa macam erghhh tak payah pujuk weh. Baik korang biarkan aku. Kalau tak lagi mood aku susah nak baik. Aku pun tinggalkan dorang dekat Starbuck. Aku pergi toilet dengan Dyla and Awyn. On the way nak to Starbuck balik tiba tiba jumpa Zarita and Eleen. Damn Za peluk aku! Hahaha rosak tudung I nyahh. Tapi takpe. Thank you for the hugged Za :) Za pergi dome jumpa boyfriend dia and aku pun sembang sakan dengan Eleen. Masing masing cakap diri sendiri gemuk hahahaha. Takpe lah Eleen. Janji kita bahagia :)


Pergi Starbuck balik then kawan yang aku dah lama kenal. Almost 2 years something. Tapi kita orang tak pernah jumpa. So hari ni dah alang alang nak lepak ajak dia sekali. Lagipun dia dengan Iskandar dulu couple mana pernah jumpa. Haha semalam tu saje je lah nak pertemukan dorang. She's from Bangi and aku daripada Putrajaya. Takde lah jauh mana kann. Guess who is she? Haha actually dia ex Iskandar (gambar diatas) Okay fine Faryha datang salam aku and kawan kawan perempuan. Aku pun mula usik Iskandar. Hahahaha muka dia merah sial. Sumpah tak boleh blah! Cehhhh sebelum ni takde nak merah tiba tiba merah. Serious cakap selama aku kenal dia for almost 4 years muka dia tak pernah merah macam tu lah do hahahaha :D Okay lepas usik Iskandar aku mula membebel dekat dorang. Korang nak buat apa sekarang? Cerita beastly sepatutnya 11.45 tapi korang lambat. Apa pun tak boleh! Ingat KL tak bosan ke? Datang kalau ada benda penting boleh lah. Setakat nak lepak hisap rokok, tangkap gambar bagai then balik tak payah lah kot. Buang masa! Banyak lagi benda nak kena buat.

Plan plan plan dorang cakap nak movie juga. Okay time on the way to cinema Myrul pulak boleh bantai buat surprise pulak. Erghh bie thank you for the perfume as a birthday present. Penatlah dengan surprise do b. Okay tengok dekat situ movie paling awal Big Mama pukul 1.45. Hmm okay after beli ticket sementara tunggu masa nak pukul 1.45. Syeera dengan Iskandar pergi dome. Buat apa entah! Aku ajak Myrul masuk kedai converse sebab ada satu beg colour turqoise tu lawa :) masuk then tunjuk beg tu dekat Myrul. Pastu Wan pulak ajak jalan jalan. Okay jalan lah!

Guys 1.45 already! Movie timeeeeeeee! Masuk je aku duduk sebelah Myrul, sebelah kanan aku kosong, sebelah tempat kosong tu Iskandar. Okay fine suddenly pulak si Faryha ni tak boleh nak cari tempat aku pun ajak lah dia duduk tempat kosong tu. Diapit oleh ISKANDAR and me! Cehhhh taknak cakap tu. Padahal dah duduk sebelah sebelah. Hahah sumpah weh aku suka usik Iskandar sebab bila muka dia segan comel gila hahahaha. Kan Iskandar kan? After movie budak budak ajak gerak pavi and Faryha pulak nak balik.


Mkay gerak pavi. Then Iskandar, Daus and Wan buat hal. Okay korang tarak hal! Aku jenis yang dah tak kesah sekarang. Takpe relax er aku okay! Dah perangai kan pastu mood aku pun mulalah tunggang langgang. Okay takpe lah lepas jumpa Daya aku dah nak balik. Tiba tiba jumpa budak 3 orang tu bersama crewnya. Haha takpe aku taknak pandang pun. Oh Myrul and Syeera sayang aku nak balik dah. Take care tau! Lepas peluk cium Syeera tengah tengah halam tu aku pun balik dengan hati yang panas. Haha takpe takpe. Aku boleh chill lagi. Dah sampai rumah call Myrul! Habis semua aku keluarkan dekat dia. Sorry bie tapi I just nak you tahu hati I sakit sangat sampai sekarang. They don't even try to appreciate me. Tapi takpe! Just let them be. I okay je. Sabarkan separuh daripada iman. Apa yang nak marahnya kan? Senyum sikit :D

No comments:

Post a Comment