Friday, February 25, 2011

6 months (;



Okay on the phone with him! Who is him? Amirul Shukery :D

Talk talk talk, gossip gossip gossip sambil pegang phone abang cik main tekan tekan. Tiba tiba keluar calendar. Kita tengok tarikh dekat situ 26 February 2011! Amiruuuuuuuuuuuuul, today is ..... and he said "yes sayang". "Bie kenapa you tak bagi tahuuuuuuuuu I? Eh sumpah you nak kena doe! Ya Allah serious terlupa. I ingatkan it still 25. Sampai hati you tak bagi tahu I kan?" "Eh apa pulak? Sampai hati you lah tak ingat." "Eh bukan tak ingat do b. I terlupa. Sorry sangat sangat." Oh patutlah ada orang tu cakap nak datang PJ sabtu ni. Rupa rupanya anniversary for 6 months. Sorry sayang, it was suppose I have a swimming class. Tapi I ganti Jumaat depan. So I free lah this saturday but wait I tak nak menyusahkan you! I tak nak you datang jauh jauh semata mata nak jumpa I. I don't want!

p/s : Wow 6 months already! We would like to say thanks to everyone who has supported us these past months! I love by the time he said "Everything that belongs to me, it yours sayang. Including my heart and my soul. You are the only one. I love you baby :*"

No comments:

Post a Comment