Friday, February 25, 2011

Dolly dolly kata "aaaaa"


Dolly dolly kataa "aaaaaaa"! Ehh adik, awak tahu tak kita rindu sangat dekat awak. Kita nak peluk awak kuat kuat. Boleh? :') Budak ni semenjak aku dah pindah makin nakal! Makin menjadi jadi. Let's read :D

Q : Aku dah tunaikan permintaan kau adik sayang. Aku dah couple balik dengan Myrul and yeahh today is our 6 months. Takde rasa nak wish both of us ke? :D
D : Alhamdulillah! Happy 6 months Qiela & Myrul. Harap sangat korang berkekalan. Aku sentiasa doakan kebahagiaan korang. Thanks tunaikan permintaan aku. I love you so much!
Q : Eh tak tidur lagi budak kecil ni -.- Oh thank you thank you! Harap bersabar ye tuan tuan. Saya akan menjemput anda semua ke majlis perkahwinan kami nanti. Dah dah! Pergi wish Myrul juga. Oh my pleasure baby. I love you even more :D
D : Tak sabar rasanya nak makan nasi minyak best friend aku ni.
Q : Haha sabar ye? Jangan risau. Saya akan menjemput anda untuk membasuh pinggan di belakang :D
D : Alaaa nak jadi photographer, make up kan kau dan pengapit kau.
Q : Eh eh! Tak layak. Basuh pinggan dekat belakang kay? Hee takde lah. Gurau je! Ye boleh dik. Kau nak jadi photographer ke, pengapit ke, duduk sebelah Myrul pun tak kesah -.- Aku yang apit korang haha
D : Hahaha siot kau! Eh kalau aku duduk sebelah Myrul, kau jadi pengapit maknanya aku lah yang kahwin dengan Myrul. Hehe gurau gurau
Q : Yelahh kau lah kahwin dengan Myrul. Aku jadi bibik korang -.- aikkk lebih nampak? Kalau nak Myrul aku boleh bagi semut. Hahaha
D : Haha relax lah bro. Eh kau pun lebih ni. Aku nak Semut. Kau ambil lah Myrul
Q : Yelah aku bagi Semut dekat kau lah. Myrul aku ambil. Aku kahwin dekat hotel 5 stars. Tepi pool. Kau? Mesti dekat saga je kan? Bapak sedihnya
D : Aku pasang khemah dari rumah aku sampai rumah Semut. Kita orang buat wedding 6 hari 6 malam. Sebab number fav Semut :B
Q : Ye okay tu semua angan angan. Habis sesak saga, melur, tasik sebab wedding kau! Tak guna punya budak. Mari kita boom ramai ramai!
D : First day kahwin kita orang buat dekat taman. Then saga, tasik. 6 hari 6 malam. Kita orang buat karaoke untuk korang.
Q : Oh thank you thank you! Time tu aku macam princess tau. Kalah kau walaupun pengantin.
D : Ahhh takde takde! Aku lagi comel, lawa time wedding aku. Time tu aku dah tinggi, pakai braces lagi. Haaa kau
Q : Okay kau paling cantik -.- eh you know what? Abah nak pakaikan aku braces. Dengki tak?
D : Thanks! Tahu takpe. Aku tak cantik. Tapi lawa :B bhahaha. Tak dengki pun. Bila?
Q : Oh whatever! Haaa lama lagi lah tapi sebab banyak lagi benda penting daripada gg aku ni :D
D : Bhahaha kalah! Oh okay. Actually gg kau tu tak penting pun. Kalau kau pakai braces belah bawah pun dah okay. Gg atas kau tu dah cantik dah cuma ada gg rabbit je. Bhahaha
Q : Hahaha bapak kitainya doe! Diam lah kau. Rabbit pun comel jugak lah! Dengki gila dengan aku. Eh dah lah. Aku nak tidurlah. Maklum lah pengantin baru kan. Mana boleh tidur lambat. Tak elok -.- Night night i love you even more, i miss you so much! Nahhh cium dahi, cium pp kanan, cium pp kiri :*
D : Bhahaha dah kalah terus nak tidur hahahaha LOSER! Take care love you very much! Nahh ambil pp kanan, pp kiri and dahi kau :* Assalamualaikum!
Q : Waalaikumsalam :)

No comments:

Post a Comment