Saturday, November 20, 2010

Sorry

Cerita nak jogging pagi ni . Dah deal dah dengan dorang . Myrul , Semut , Syeera , Miza and Jana . Tapi sayangnya aku bangun lambat 7.21 . Aku pun pelik kenapa umi tak kejut aku solat subuh ? Aku call lah Syeera . Cakap cakap cakap . Last last dua dua mengantuk kita orang pun sambung tidur balik :D Padahal dah ada miscalls dari Miza pukul 7.06 pagi . Bangun tu Miza memekak . Cakap nak jogging blah blah blah . Start lah membebel dia . Si Miza lah cakap cerita poom nak jogging semua . Alahai jack , umi tak kejut aku solat subuh pagi ni . Aku tanya dia kenapa tak kejut ? Dia cakap adik bukan period ke ? Haa lama pula aku period kan . Adik dah mandi wajib lah . Lain kali kejut eh ? Dah lah tadi adik nak jogging umi pula tak kejut . Semua cancel tengok :( Selamat Myrul jenis yang tak pernah penat layan aku . Tak jadi jogging pun dia tak marah . Aku cakap dekat Myrul esok lah eh kita jogging sayang ? Then he said : I tak kesah . I ikut Princess :) Alahai comel lah awak ni :*

No comments:

Post a Comment