Monday, November 22, 2010

Happy Birthday Syeera Dolly



Birthday wish ; Happy birthday Syeera Dolly . Haha aku tahu aku bukan orang yang pertama wish kau . Aku dengan Myrul buat buat lupa . Yay ! Best friend aku sorang ni dah besar dah kan . Selama aku hidup 15 tahun dengan kau tak pernah aku tak wish kau . Ni first time . May Allah bless you Syeera . Aku nak kau sentiasa jadi orang yang selalu menghiburkan aku dan aku selalu nak kau ada disamping aku . Kau buat aku happy bila aku sedih . Kau tahu tak ? Aku sayang kau sangat sangat Syeera . Aku tak nak kehilangan kau . Nanti aku pindah jangan lah lupa aku eh . Macam macam dah kita lalui sama sama . Aku tak nak kau lupakan semua benda tu . Jaga diri , aku sayang kau . Sayang sangat sangat dik :(







Here we go , haha today birthday Syeera and kita orang make a surprise party . Alahai buat ala kadar je . Janji dia appreciate benda tu dan ingat sampai bila bila . First macam ni , plan nak jogging . Then lepas penat jogging kita orang suruh dia ambil air twister dalam box motor semut . Tapi hujan . Plan kedua pula nak celebrate dekat MCD . Tapi hujan berhenti so kita orang guna plan pertama . Aku lah suruh si Syeea ni buka box motor semut . Ambil air twister katanyaaa . Dia dah buka wokk . Dah ambil air twister then dia tutup box . Alahai budak ni , padahal dah nampak kek tu . Ambil je lah . Gedik plarksss -.- okay hujan renyai renyai then kita orang pun pergi Hafiz Corner sebab nak breakfast . Alang alang celebrate dekat sana . Alahai tak nyanyi pun . Macam bebudak lah . Yang si Syeera ni dah besar dah pun tapi tak panjang panjang :DD Yeahh nyalakan lilin dan suruh dia dengan Semut make a wish . Birthday Semut tak celebrate lagi thats way lah buat sekali :)

Lepas lepak Hafiz kita orang lepak padang . Sebab Wan dengan Daus nak pergi buat ic dekat Maluri . Yang si Mikal balik rumah . So kita orang lepak padang main badminton , lepak lepak and so on :) Jam dah menunjukkan pukul 12.45 . Aku nak lunch wehh . Lapar gila ni . Si Myrul pun kata jum kita balik mandi dulu then kita lunch . Oh si Syera cakap , tunggu lah kejap . Wawan dengan Daus on the way balik and aku nak tunggu laughing gas . Naufal payung . Alahai dari pukul 12.45 . Pukul 1.30 baru dapat . Tak pongeh pula kita orang . Tapi selamat Wan sampai . Biasa lah Wan . Bila jumpa Syeera asyik nak pukul je . Dah macam anjing dengan kucing -.- Laughing gas dah sampai . Haaa 2 orang je layan benda tu . Syeera & Wan . Aku tak berminat sorry -.-

Lepas dorang layan , dah mayung then balik mandi . Nak lunch katanyaa . Dah siap jam pun sudah menunjukkan pukul 3.15 . Lunch apa kejadahnya ni --' Aku pun lepak rumah Syeera sementara tunggu Myrul and Semut . Ye last last aku tertidur keletihan dan kelaparan :) Apa apa pun terima kasih atas kerjasama anda dalam menjayakan surprise party ni . Thank you so much for Qiela (me) , Myrul , Semut , Miza , Wawan , Syezriq , Mikal and Firdaus :)

No comments:

Post a Comment