Monday, November 15, 2010

Happy Birthday Best friend :)

Si dia yang di kanan :)
Birthday wish :)
-Jam aku menunjukkan tepat pada pukul 12 a.m . Tarikh pun bertukar pada 16.11.2010 iaitu Hari Selasa . Pada pagi yang indah ini aku disini untuk mengucapkan Selamat Hari Lahir Best friend . Aku doakan semua apa yang kau impikan akan tertunai . Kalau kau rasa kau kehilangan Syeera . Tapi kau jangan risau . Aku ada dengan kau dan kau mungkin takkan kehilangan aku . Aku gembira dapat kenal kau dan kau satu satunya best friend lelaki aku yang ada time aku susah dah senang . Kau selalu buat aku gembira bila aku dalam kesedihan . Aku sayang kau :(


-Semut sesemut semut :D Haha ni lah lagu untuk kau yang selalu kita orang nyanyi . Semut oh Semut , thank you for everything . Kau ada time aku susah , senang , sedih , gembira dan sebagainyaa . Yeahh kau baik sangat dengan aku . Kau yang buat aku gembira bila aku tension gaduh dengan Myrul . Kau buat Myrul happy bila dia sedih gaduh dengan aku . Aku tak nak kehilangan kawan macam kau . Kau selalu ada untuk aku bila aku perlukan kau . Walaupun kau kehilangan Syeera kau mungkin tak kehilangan aku . Ohh by the way Myrul is too nice . He don't mind when we are really closed . Jadi best friend aku sampai bila bila eh ? Jaga diri Semuttttttt , sayang kau

No comments:

Post a Comment