Sunday, November 14, 2010

I ♥ wakaka



I'm going to Melaka . Bak kata Jana ; "Kak , Melaka AWESOME do" . Tak tahu lah apa yang AWESOME kannn . Cuma maju sikit je lah kot . Dah tutup pasal cerita MELAKA AWESOME ! Okay hmm kita orang stay dekat Bandar Hilir Melaka tak silap aku . Best lah sebab berdekatan dengan Bandar kan . So senang lah . Sampai je letak barang then terus pergi Jusco . Ada Jusco and Tesco berdekatan . Masuk je then macam ada dengar orang tengah menari tau . Adik aku tanya crew mana ? Aku pun cakap lah "Alahai Wakaka lah tu" . Main cakap je padahal tak tengok lagi . Then dia cakap "Wakaka ada battle lah dekat Pavi" Aku pun percaya je lah padahal tak tahu apa apa pun pasal battle tu . Then kita orang lari tengok dekat stage . Crew mana lah kan . Bila terpandang sorang laki yang aku minat gila dia . Alam Wakaka . Then aku cakap dekat abang aku ; Ehh tu Alam kan ?Aku tanya dia sebab dia pernah pergi showdown live . So dia pernah tengok Alam live lah . Perrhhh aku minat gila do dekat dia . Sebelum ni aku tengok dia dekat TV at last nampak dia live wehhhhhhh . Wohooo Alam i love you . Serious aku excited gila duhh bila nampak Alam . Then aku cakap dekat abang aku . Wehh aku nak snap dengan dia . Then dia cakap pergi lah cepat . Aku pun pergi jumpa Alam and cakap : Alam can I have a picture with you ? Then Alam cakap : Sure cannot ! Sure cannot ? Aku pun cakap dalam hati . Sure cannot tapi kau berdiri sebelah aku . Haha Alam Alam . Papepun aku happy gila dapat jumpa kau Alam . Yeahh sampai rumah aku cakap dekat Myrul yang aku excited gila jumpa Alam and snap picture dengan dia . At last Myrul cakap Alam kawan dia . Damnnnnnnnnn ! Kawan dia do .

No comments:

Post a Comment