Monday, May 2, 2011

Penyapu terbaik

THE BEST SIBLINGS EVER !

1-Syarel = Abang long

2-Iqbal Fitri = Abang ngah

3-Qiela = Kak cik

4-Ammar = Abang cik

5-Megat Iskandar = Wancai (dia sendiri memilih nama tersebut -.-)

6-Semut = Baby

7-Syeera = Biee

Setelah misunderstanding for almost 4 months with my Abang Ngah at last aku add dia balik on facebook . Haha Megat cakap ego aku tinggi *Elehhh cakap orang . Kau punn sama TAPI TAK BOLEH LAWAN DIA . EGO DIA TINGGI BAGAIKAN GUNUNG EVEREST DI NEPAL SEMPADAN INDIA WEHH . TAKDE SIAPA BOLEH KALAHKAN TAUUU ! Biasalah manusia . Aku ni sensitive sikit sebenarnyaa . Bak kata Megat aku ni ni manja . Ala ala manja manja gedik .

Manja ? Takde lah . Sensitive je . Tak boleh kasar kasar dengan aku ni hihi ! Aku ni cepat tersentuh jugaa aku ni cepat mengalirkan air mata . Ya Allah air mata aku tak mahal macam korang :D Okay dah takde kena mengena dengan air mata lah apa lah . Aku nak cerita pasal siblings aku ni . Bukan pasal air mata aku yang tak semahal korang tu . Haaa lepas almost 4 months gaduh , aku baik balik dengan Abang Ngah aku . Sebab apa ehh baik balik ? Ohh mungkin sebab aku dah boleh terima kenyataan kot . Haaa gitu !

Kenyataan apa ? Entahlah . Biarlah benda tu jadi rahsia aku sorang je hehehehe ! Tadi aku add Abang Ngah aku ni pastu aku cakap

Qieyy : Iqbal Fitri saya sebagai kak cik adik awak yang ketiga rasanya ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ada yang menguris hati awak abang long . Harap di maafkan :) *ada dua kesilapan di situ . 1-Ebal ni abang Ngah , bukan abang long . 2-Aku ni adik pertama dia , bukan ketiga -.-
Ebal : Awak sebagai kak cik adik saya yang ketiga macam mana tu ? HAHA sumpah aku tak faham . Haa okay okay . Semuanya sudah dilupakan . So nice to meet you :)
Qieyy : Ehh entah , salah ! Aku dah tak ingat dah adik beradik kita . HAHA tu semua zaman tok kadok !
Ebal : Kau relax je zaman tu maybe dah tok kadok tapi semua dalam kenangan . Tiba tiba aku rindu nak lepak tebing dengan semua penyapu penyapu tuu . Haha
Qieyy : Me toooo . TIBA TIBA aku rasa rinduu nak lepak . Aku pulak jauh . Ya Allah lagi lah rinduuu :( Ehh kau jangan main gila . Penyapu penyapu tuu lah yang buat kita bahagia , gelak macam gila dekat tebing sampai kita rasa tebing tu kita punya . Sesuka hati je nak gelak macam hareeeemmm !

Hmmm TIBA TIBA aku rasa rinduuu sangat nak lepak dengan korang kawan kawan . Rinduu kita yang dulu . Sekarang semua dah buat haluan masing masing . Aku punn dah lari , bawa diri ke Putrajaya . Jauhh ke ? Entah ! 33KM dari Ampang . Haa takde lah jauh sangat . Cehh actually bukan lari bawa diri lahh . Aku ikut family staying here . Tapi kita still rapat macam dulu enn ? Papepunnn rindu sangat dekat korang . Everything is changed now !

No comments:

Post a Comment