Friday, April 22, 2011

Sadness :(

Aku tidak dapat menyertai kem jati diri yang melibatkan semua pelajar di sekolah sekolah Putrajaya kerana kecederaan yang masih belum pulih dengan sepenuhnya yang dialami ketika perlawanan bola jaring . Sedih , sedih yang tak terhingga kerana tidak dapat menyertai . Ustaz nak ikut :( Kaki saya dah okay lah Ustaz . Tolonglah . Percaya dengan kata kata saya :( Saya kuat dan ustaz tahu tu . Berilah peluang kepada saya . Kaki saya dah okay dan saya sudah boleh berjalan , bersenam seperti orang lain . Ya Allah nak menangis rasanyaaa tapi apa kan daya . Takde rezeki .

Kem yang bertempat di Pangsun , Hulu Langat itu berlangsung pada 26 hingga 28 April 2011 ! Mesti kaki saya dah elokkan time tu ? Ustaz bagilah peluang kepada sayaa :( Ustaz kata kem tu ada night walk , jungle trekking , flying fox dan sebagainyaa . Mesti bestkann dorang yang dapat pergi tuu ? Hmm jelousnyaa tapi takpe lah . Ustaz telah membuat keputusan yang mungkinnya muktamad . Aku redha :(

No comments:

Post a Comment