Wednesday, April 13, 2011

My classmate and my friends semua text "GET WELL SOON QIELAA" Ya Allah sedihnyaa . Nak pergi sekolah lah :'( Boringnyaa duduk dekat rumah . Tapi macam mana nak pergi sekolah ? Kaki kiri nak stand pun tak boleh apa tah lagi nak jalan and nak lari kann ? Pastu tak kann lah dekat perhimpunan nak duduk lurus kann kaki ? *Awyn lah cakap -.- Mesti pengawas macam pelik je kann hahahaha .

Hmm 80% kerja aku sekarang asyik baring je . Tak larat sangat . Pastu kalau baring doctor suruh tinggikann kaki . Supaya cepat sembuh and baru boleh main netball lagi -.- *dia perli aku tuuu . Pastu abang yang sorong katil aku dari wad sem kritikal ke bilik x-ray kata . "Apa dik nangis ? Tak kuat lah macam ni " Abang tu takde perasaan agaknyaa . Aku tengah sakit bagai nak rak yang dia boleh buat lawak . Pastu cakap aku punca kekalahan . Kurang asam doh abang tu ! Tengoklah aku jumpa abang tu nanti aku lari pastu sekeh kepala dia . Boleh tak ? HAHAHAHHAHAHAHHA .

Haaaa hari ni adik aku buka simen pada tangan kiri dia . Patah sebab main bola jadi keeper . Masuk air lah dia tuuuu ! Masa hari isnin lepas aku masuk rumah dengan kaki sebelah adik aku gelak sambil berkata "Aaaaa si capek takde kaki" . Pastu dia juga berkata "Umi dah penat dah mok . Anak anak dia semua tak sekolah " Hahaha nak buat macam mana kannn ? Bukanku pinta jadi begini . *cehhh ayat -.-

p/s : By the way , terima kasih kerana melawat saya semalam Amirul Shukery , Syawal , Hanif and Ammar :) Love ya friends !

No comments:

Post a Comment