Friday, April 1, 2011

Awyn



Kay best Awyn kena tipu. Hari rabu dia tak datang sekolah. Padahal dia dah tahu ada TWR hari tu. Kay kau nak paper TWR kan? Yang kau tak datang kenapa? At first aku tengok markah kau, aku terkejut. Kay kau dapat A-(74) in TWR! Aku pusing belakang and tunjuk dekat Dyla. Kay pastu aku doa time time tu juga. Ya Allah Ya Tuhanku, minta mintalah TWR aku A. Amin! Bila Amalina panggil and aku pusing belakang je aku menjerit. Kay TWR aku A and lagi tinggi daripada kau. Alhamdulillah! Allah kabulkan doa aku and alhamdulillah aku pelajar tertinggi TWR dalam kelas.

Kay berbalik pada cerita Awyn kena tipu tadi. Hahaha balik rumah aku text dia. Aku cakap cenggini. Awyn TWR kau 47. Ustazah nak jumpa kau esok sebab kau paling rendah TWR. Awyn pun mula gelisah. Habis semua orang dia call. Aku, Sarah, Dyla. Aku tergelak gelak sedangkan Awyn tengah risau. Kay keesokkan harinya macam biasalah sebelum masuk kelas kita orang lepak dekat kantin dulu. Aku, Sarah, Dyla, Awyn, Atyra, Wan, Ateef, Eyfaa dan lain lain. Aku datang then cakap dekat Awyn. Nahhh tengok paper aku (86). Kau nak ke Awyn tengok paper kau? 47! Tak rasa sedih ke? Pastu dia kata bagi je lah. Lagipun aku dah ready nak jumpa ustazah. Kay aku bagi. Pastu dia menjerit marahkan kita orang sebab DIA KENA TIPUUUUUUU! HAHAHAHHAHA

No comments:

Post a Comment