Saturday, March 12, 2011

Swimming


The best thing to do when you want to release tension is swimming. This is the best way ever. Lepas penat kita tidur. Haaa lupa semua masalah. Tak payah nak ambil benda yang bukan bukan. At least swimming dapat pahala sunat sebab swimming ialah perkara sunat yang harus dipelajari :)

Dulu masa swimming ramai ramai dengan kawan kawan, aku jelous tengok dorang lumba berenang sebab aku dengan Syeera tak reti berenang. Setakat berenang sikit sikit tu reti lah. Takde lah expert macam kawan kawan lain kann. Sekarang ni? Haaa aku tengah belajar berenang dan kalau boleh aku taknak ketinggalan swimming class. Aku nak juga pandai. Pandai and expert berenang macam kawan kawan lain. Lepas ni bolehlah kita lumba berenang ye kawan kawan?

No comments:

Post a Comment