Tuesday, March 15, 2011

Enjoy

Okay coolio! Hari ni shopping sakan dengan Ayna and Diela. At first nak cari kasut je. Pergi dekat Vincci okay kasut idaman ada. Akak akak saiz 6 ada? Takde lah dik. 5 je tinggal. Cool aku tak muat weh saiz 5. Okay jalan jalan lagi. Singgah Nose. Erghhh kasut semua stok nak macam Lady Gaga je do -.- kalau jalan daripada klcc ke pavi aku rasa mahu lenguh kaki -.- okay jalan jalan jalan. Jumpa kedai Voir. Cari cari cari! Eh kasut warna kuning ni sumpah comel. Wait, akak nak saiz 6. Takde lah dik! Ni je tinggal. Wehhh sumpah nak menangis --' cari cari cari ohh dammit! Kasut warna merah ni comel. Kak nak saiz 6. Yeahhh ada :) Thank you Voir! I have a nice shoes. Aww awesome :P

Dah habis cerita kasut. Tiba tiba saya berkata secara spontan dekat Ayna. Aynaaaa nak beli hijab lah hihi :) Tiba tiba Ayna ajak! Oh shoot, apa lagi. Jum ah! Cari punya cari tiba tiba jumpa colour pink ni! Okay sweet gila colour dia. Tiba tiba Diela cakap, Ia ambil lah. La belanja. Birthday present. Wehhh dekat situ juga aku peluk cium Diela. Lala thank you so much. Love you cousin :D Ayna perli aku sebab lepas dapat birthday present aku senyum lebar selebar lebar alam hahahaha. Ayna jahat --'

Lepas beli hijab tiba tiba teringin nak makan sushi. Hihi beli kongsi reramai. Lepak roti boy makan sushi. Coolio kannn? Guys thank you for today. Lenguh kaki do --'

No comments:

Post a Comment