Friday, February 25, 2011

Natasha Roslan


Tasha hampir dua bulan aku cari number kau. Tapi tak tahu nak minta dekat siapa. Kau tahu tak aku rindu kau sangat sangat :'( rindu nak gossip dengan kau and Fazira dekat perhimpunan, kitai orang, gelak kuat kuat. Aku rindu kau punya gelak yang macam hantu mengilai tu. Lepas tu kau gelak mesti sambil jalan. Sebab tak tahan dengan lawak. Pagi pagi je datang sekolah beratur lepas tu ada je cerita kita bertiga kan? Gossip lah. Cerita masalahlah. Yang paling banyak bercerita aku lah. Ada je cerita. Cerita pasal Boyfriend lah. EX BOYFRIEND lah hahaha. Tasha pendengar yang setia tapi kalau sekali dia marahkan tak payah cakap! Garang doe. Lepastu dia pujuk balik. Hmm Tasha sorry sebab aku pindah tak bagi tahu kau. Aku tak bagi tahu siapa siapa pun. Dorang tengok blog actually. Hmm sorry buat kau tercari cari aku masa first day masuk sekolah hari tu. Ingat juga kau dekat aku kan? Aku sayang kau sangat sangat Tasha. Kau jangan lupa aku tau? Jaga diri weh! Kau tu dah besar. By the way saje nak bagi tahu yang birthday aku tak lama lagi. Lagi 11 hari je. Jangan lupa tauuuu?

No comments:

Post a Comment