Friday, December 10, 2010

Yayaa Azhar


Yayaa ; I'll always support you from back kakak :) If you really wanna change, there's many way you have to went through. Just be patient and remember, you're not the old you. Alright? I'm so proud of you and I'm here to seek for forgiveness from you, sorry if I've break yr heart and torn into a pieces. I really don't mean it and yknow, every human makes mistakes :) Takecare and again, I'm so proud of you :)


Me ; Adik, I miss you. Hee thank you for your supported. Kakak pun nak minta maaf segala salah silap kakak dekat adik. Yes, manusia memang tak lari daripada melakukan kesilapan. By the way adik, kakak nak pindah Putrajaya dah. Tak tahu lagi bila tapi mungkin bulan 12 ni. So yeah nanti kakak ada masa kakak turun Subang sebelum kakak pindah kalau boleh dalam minggu depan. Tapi tak tahu hari apa sebab kakak tengah demam teruk ni. Tak larat nak keluar mana mana pun. Anything I will text you. Take care adik, I love you so much :)

No comments:

Post a Comment