Friday, December 10, 2010

I'm gonna face my new life


Hey guys, hmm yes soon i'm gonna face my new life. Aku pindah rumah dekat Putrajaya. Sekolah pun dekat sana. If dapat asrama of course lah aku nak masuk asrama. So doa doalah dapat asrama eh. Hmm aku dekat sini nak minta maaf segala dosa yang pernah aku lakukan pada korang. Aku hanya manusia biasa yang tak lari melakukan dosa. Harap dimaafkan. Halalkan makan minum yang pernah korang belanja, halalkan yang sengaja dan tidak sengaja diambil. Kalau aku ada hutang korang apa apa bagi tahu lah ye. Kalau boleh nak langsaikan sebelum aku meninggalkan rumah di Ampang. InsyaALLAH hari ahad minggu depan nak pergi sana and basuh rumah. Tapi tak sure tinggalkan Ampang bila. Sebab nak angkat barang and so on.

-Nur Syahirah, Muryuliana, Nurul Diana, Nur Jannah, Iylia Nadhirah, Amirul Shukery, Iskandar Shah, Muhd Amirul Taufiq, Khairul Izzat Murad, Raja Nazreen Syah, Nazirul Hazwan, Syarel, Amal, Firdaus, Semut, Mirza, Iman, Adik dan kawan kawan yang lain. Maaf kalau takde nama. Bukan tak ingat korang tapi mungkin korang tak rapat dengan aku macam mana dorang rapat dengan aku.

Kepada kawan kawan yang setia dengan aku selama ni. Aku takkan pernah lupa korang. Kenangan dan gelak tawa kita bersama. Senyuman yang hari hari aku ukirkan kerana lawak jenaka yang korang buat, aku tak pernah lupa benda tu. Ada hikmah disebalik kejadian ini dan aku nak kita sama sama berjaya. Tunjuk dekat dorang kita bukan orang jahat yang dorang kutuk selama ni. Aku doakan kejayaan korang dunia dan akhirat. Tolong! Jangan jauh daripada ALLAH. Sentiasa mengingati-Nya untuk diberkati hidup dunia dah akhirat. Aku rasa sampai sini je. Anything just search me on facebook ; Qiela Ealuva . InsyaALLAH ada masa kita jumpa lagi.

-Your Friend ; Aqilah Abdullah

6 comments:

  1. u make me wanna cry went i read this post..really2 make me cry...bytheway...aku pon nk minta maaf selama kite kenal nie dan kau anggap aku adik kau...aku ade terkasar bahase,termaki hamun,terngumpat,terambil atau xsengaja ambil ape2pon dari kau,sakitkan hati kau...maaf banyak2 ye...really appreacite went u adopt me to be ur lil sister...really2 miss our memories at ampang...never forgetted that....kau kwn yg terhebat...takecare kat sane...jgn tinggal solat...buat sebaik mungkin utk berjaya and dont give up anything what u do...allah always with u and also the "umat"....aku syg kau sgt2 mcm aku syg family aku sendiri...berat hati nk say goodbye but what can i do..this is about your new life..every one want new life also me....and i hope u will be happy with your newlife,new house,new school and new friend...we always pray for u to be a good person and be a sucsess girl....last word i want to tell u...i let u go to face with your new life and i love u so much kakak....anytime went u free,miss me just call me...i wait your call....Bye KAKAK...adik syg kau sgt2 kakak....menangis aku tulis comment nie...rase berat sgt nk say goodbye kat kau...xtau knp maybe aku dh terbiase ngan kau kan....papehal ade problem terus call aku tau....okay i forced to say GOODBYE KAKAK... T_T..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, jangan lah sedih. Chill lah. FB ada phone ada. Boleh je contact. Yg penting jgn lah lupa aku kay? Hmm maafkan aku tau. Mana ada terkitai, terkutuk and so on. Aku manusia biasa yang tak lari melakukan dosa. Kirim salam dekat semua kawan kawan kita. Cakap dekat dorang aku minta maaf. Halalkan apa yang pernah dorang bagi. Nanti kita jumpa eh? Time amek result tauu?

    ReplyDelete
  3. ye nuna....insyaallah nanti aku bg tau diorg...dont worry i will be strong to face this....nanti kite jumpe....minta2 dptlah result yg baik..okay nuna...takecare...i love u so much

    ReplyDelete
  4. Duhh, touching lah pula bace post ni. :') why tk bole add fb you eh?

    ReplyDelete