Friday, December 24, 2010

Thank you


Dear friends, thank you for your supported. Even ada setengah yang tak rapat dengan aku tapi still supported aku daripada belakang. Aku sayang korang. Aku akan ingat semua nasihat dan kata kata semangat korang. Dalam keadaan aku lemah sekarang, aku nak orang ada dengan aku untuk memberi semangat. Bukan kutuk atau hina aku. Aku hanya insan yang lemah dan tak lari melakukan kesilapan. Air mata aku tak pernah habis untuk result yang macam apa tu. Memang takde guna nak menyesal sekarang. Tapi aku still bersyukur sebab takde failed. For my sister Amira, thank you for your supported. Even result aku macam apa je tapi kau still sayang aku dan berikan aku peluang untuk berubah. Ye, aku kena berubah. Aku kena mulakan hidup baru aku dekat Putrajaya. Dah takde masa dah aku nak main main. Aku menyesal tak belajar betul betul masa kau menangis suruh aku belajar for my pmr dulu. Aku degil! Maafkan aku kak. Aku tak dapat nak gembirakan hati umiabah. Aku tak layak jadi anak dorang. Aku bodoh! Tak macam kau. Dah berjaya belajar sampai mesir. Tak macam abg co yang tak lama lagi akan ke rusia. Aku nak jadi macam korang. Umiabah happy dapat anak macam korang. Korang pandai. Doakan yang terbaik utk adik kau ni kak. Moga aku kuat hadapi perjalanan hidup seharian aku. Aku rindu kau :(

No comments:

Post a Comment