Sunday, December 19, 2010

She is my lungs (:


Oh saya hari ni penat mengemas buku buku. Almaklum lah orang nak pindah kannn. Banyak sangat buku. Sakit sangat pinggang. Oh selamat ada best buddy saya menolongnyaa kannnn. Nur Syahirah thank you for your helping. Appreciate it so much and thank you so much! Esok aku belanja Baskin Robin tauuu? Kita penat sama sama sebelum saya pindah haha :) Nanti awak akan merindui saya best friend. Tadi sedih sangat! Time busy tengah kemas sibuk pula keluar lagu SAHABAT-AIZAT! Aaaa sumpah rasa nak menangis dekat situ. Nak peluk kau kuat kuat. Aku dah takde dah lepas ni. Kau jaga diri NUR SYAHIRAH! Setelah 15 tahun hidup bersama akhirnya kita dipisahkan untuk kejayaan kita juga. Belajar rajin rajin tauu Syeera? Ingat aku sayang kau sangat sangat dan takde siapa boleh ganti tempat kau dalam hati aku. Aku janji! Kau best friend forever Syeera. Takde siapa dah. Fifteen years we are together. Pahit dan manis kita lalui sama sama. Apa kau kena mesti aku pun kena juga. Apa aku ada kau mesti ada juga. Entah entah aku datang Ampang nanti kau makin tinggi dan makin cantik. Siapa tahu? Allah nak bagi bila bila je boleh Syeera :) Aww i'm gonna miss your laughing. Kuat sangaaat! Semua orang yang sedih boleh gembira dengan gelak tawa kau tahuuuu?

No comments:

Post a Comment