Sunday, December 19, 2010

Farah Shahrien


Hello to you Farah Shahrien :) Haaa nak cakap yang aku suka gambar dekat atas ni. Lawa sangaaaat tau awak! Hee terima kasih kerana mengepost pasal saya di blog anda. Ya Allah takde nak cantiknya lah Farah. Biasa je saya ni haaa! By the way thank you for your supported even kita tak rapat pun. Tapi awak support saya dari belakang. Haha terima kasih tauuu? Alahai aku pun takde lah berubah terus. Slow slow. Tapi bila dah bertudung tu biarlah berterusan kann bak kata kakak Myrul :) Haaa tahu takpe, dulu suka suka je nak buka tudung aku ni haaa. Sekarang fikir berjuta kali bila nak buka tudung haha. Yes rasa bersyukur sangat sebab Allah masih sayangkan kita dan berikan pertunjukNya sekali memberi peluang untuk kita supaya berubah. Alhamdulillah saya sudah menjadi manusia yang bertudung balik sekarang. Aku doakan kau juga supaya menjadi manusia yang lebih baik dari sekarang. Moga doa kita dikabulkan. Alahai saya mengubah awak secara tidak langsung? Haha tak lah! Tu maknanya kau sendiri yang nak berubah dan dapat tengok dunia yang sebenar. Terima kasih sekali lagi atas sokongan dan dorongan kau.

No comments:

Post a Comment