Monday, December 27, 2010

Last entry post :'(


YA ALLAH YA TUHANKU! BERIKANLAH AKU KEKUATAN UNTUK HADAPI SEMUA DUGAAN DAN UJIMU INI YA ALLAH! ADA HIKMAH DISEBALIK PERPISAHAN INI. YA ALLAH YA TUHANKU! KAU AMPUNKANLAH DOSA DOSAKU. BERIKANLAH PERTUNJUK KEPADAKU YA ALLAH! HILANGKANLAH SEMUA RASA SEDIH YANG AKU RASAI SEKARANG. MOGA AKU TAK KAN KEHILANGAN SEMUA KAWAN KAWANKU! AKU MOHON YA ALLAH. AMIN :')

*Moga Allah memakbulkan doaku. Kawan kawan janganlah bersedih dengan pemergianku ini. Ada hikmah disebalik perpisahan ini. Guys, simpan air mata korang tauuu? Cukuplah air mata dah habis dekat MCD tadi. Habis banjir MCD Pandan Mewah aku buat tadi. Hee semua tu kenangan kita bersama. Kenangan yang tak pernah luput dalam ingatanku kawan kawan. Guys, kita belajar rajin rajin eh? Nanti semua orang buat haluan masing masing. Semua lain lain sekolah. Kita belajar pandai pandai tauuu? Tunjuk dekat semua orang yang kita bukan orang bodoh! Yang dorang kutuk sesuka hati selama ni. Biarlah dorang cakap kita bodoh ke tak guna ke! Dosa dapat dekat dorang, pahala dapat dekat kita :) Terima kasih pengutuk! Mana yang dah lepas tu, biarlah lepas. Lupakan dan mulakan hidup baru dengan azam yang baru okay? Haa tak lupa juga kepada semua yang telah cheer me up when i'm down dengan result PMR yang macam apa je tu. Thank you so much guys! Buat kali yang terakhirnya aku nak minta maaf dekat semua orang yang mengenali aku. Mungkin lepas ni aku dah tak online. So facebook Myrul yang akan onlinekan. And blog takde siapa yang akan onlinekan. Lepas ni no more entry post! Ini yang terakhir kalinyaaa. I love you so much friends :'( take care okay? Anything just text me! If takde number. Wall me. Myrul will give you!

1 comment: