Monday, December 27, 2010

Gonna miss you guys :( I swear!




Guys, i'm gonna miss you guys! Ingat apa yang aku luahkan dekat MCD tadi. Semua orang aku ada bagi pesanan masing masing. Face to face lagi. Kawan kawanku sayang, tolong jangan bersedih dengan perpisahan ini. Nanti aku tak boleh survive doe. Lagipun ada hikmah disebalik kejadian ni semua dan Allah tahu mana yang terbaik untuk hambaNYA :') Aku sayang korang. Sayang sangat sangat! Takde siapa boleh ganti tempat korang dalam hati aku. AKU JANJI KAWAN :'( Ayat dekat bawah ni just for remind! Dekat MCD tadi aku tahu banyak benda yang aku luahkan. Tapi dah lupa :'(

Amirul Shukery : Sayang, ingat apa yang I cakap dekat you tadi. Ingat apa yang kita janji sama sama tadi. Ingat dan jangan pernah lupa semua benda tu sayang :( Jaga diri sayang. I love you so much and you the best I ever had in this world baby :(

Nur Shahirah : Syeera, kau tahu kan kau best friend aku for 15 years. Macam macam kita hadapi hidup sama sama. You have to promise me that you will survive no matter what happen adik. Anything just give me a call. Tolong jaga abang kau si Myrul tu. Jangan bagi dia menggedik!

Megat Iskandar Shah : You for 3 years we have been know each other. Macam macam kenangan kita. Kita penat sama sama. Kita menangis sama sama. I takkan pernah lupa semua benda tu Iskandar. Tapi sayang, you deserve better than me. Percaya lah! Sorry cause i'm not the perfect one :'(

Zulhemly : Semut oh Semut, tahu kan kau sorang je best friend lelaki aku dan aku sorang je best friend perempuan kau selama kita hidup. Semut carilah pengganti aku kay? Hmm by the way tolong jaga Amirul Shukery saya tau?

Muryuliana : Adik aku rindu kau. Rindu nak buli kau, nak belajar dengan kau, nak kitai cikgu dengan kau. Rindu semua benda tu. Lepas ni kau belajar tanpa ada aku disebelah kau tapi kau kena ingat yang aku sentiasa ada untuk kau :')

Nurul Diana : Gemok, hmm kita tak rapat sangat. Tapi aku sayang kau as my sister :')

Nur Diyanah : Nana, rasa terkilan tak dapat jumpa kau for the last time. I'm gonna miss you. Doakan yang terbaik untuk aku kay? Di dunia dan di akhirat.

Nur Hidayah : Daya oh Daya, haaa jangan nakal nakal tauuu? Jaga Acah elok elok. Belajar elok elok tauuuu? Takde masa nak main dah!

Syezriq Firdaus : Abang Fi hahaha. Geli doe nak panggil kau Abang Fi! Haa tak kesah lah. Thank you for the shirt. Comel sangat tauuu :p

Nazirul Hazwan : Wannnnnnn :( Aku akan merindui burger kau. Hmm kau ada time aku susah. Aku lapar malam malam kau yang buatkan burger untuk aku. Then hantar dekat rumah. Haha maklum lah awak ada kedai burger sendiri :D

Mikhail Danial Shah : Thank you for your advices. Aku hargai Mikal. Rindu sebab tak dapat jumpa kau for the last time. Kau jaga diri tauu? Kita belajar rajin rajin eh?

Ahmad Iqbal Fitri : Ebal si panjang, oh aku akan merindui suara kauuuuuu.

Nurul Syhirah : Eyraaaa, aku akan merindui pelukan kau si pendek :D Aku happy sebab dapat tunaikan last permintaan kau untuk dengar suara aku for the last time! And kita pergi karaoke tadi dan aku nyanyikan kau macam macam lagu :')

Shahril : Syareeeeeeeeeeeeel, ingat tak tadi kita jadi gila sekejap. Kau pun layan je aku. Thanks Syarel. Kau banyak tolong aku :')

Akmal Shahrim : Amal si pendek, aku akan merindui semua cerita dongeng kauuuuuu. Kau pun pindah kan? Jaga diri tau dekat sana? Belajar rajin rajin! Jangan ikat tai dekat mata then tidur dalam kelas je manjang. Kita akan mulakan hidup baru dengan sekolah dan rumah yang baru Mal :(

Firdaus : Kau dengan Wan lah budak lelaki yang paling rapat dengan aku dalam kelas. Belajar sama sama. Gelak sama sama. Aku akan merindui korang duaaaaaaaaaa :'(

Nur Jannah : Hang jaga diri tau dik? Jangan menggedik. Belajar!

Mirza Reza : Ehh awak, jaga diri! Tolong jaga Myrul saya sekali tauu? Jangan gaduh gaduh dah! Kita tak suka lahhhh!

*Sorry kalau takde nama korang. Mungkin korang tak rapat dengan aku macam mana dorang rapat dengan aku. Macam mana pun aku takkan pernah lupa semua kawan kawan yang pernah berkawan dengan aku! Aku sayang semua kawan kawan aku. Jaga diri! Aku nak minta maaf kalau ada salah dan silap. Berdoalah agar Allah memberkati hidup kita dunia dan akhirat! Amin! Hmm nak bagi tahu juga malam ni last aku online. Kalau ada yang online facebook aku tu mesti Myrul. So if nak tanya apa apa khabar tentang aku just wall me. Myrul akan reply semua wall korang kay? Jangan menangis wahai kawan kawan ku! Aku sentiasa ada untuk korang walaupun aku jauh :')

No comments:

Post a Comment