Tuesday, June 15, 2010



Memang aku boleh lupakan about the past. Lepas macam macam caci maki aku kena dekat sekolah last month. Im doing nothing. Sebab aku rasa dorang kawan kawan aku. Tapi bila aku teringat je aku sedih. Aku menangis. Kenapa aku patut kena macam tu? Salah apa yang aku buat sampai dorang sakit hati sangat dengan aku. Aku sedih duh. Kawan yang dah lama kawan dengan aku jadi macam tu. Okay maybe sebab dorang rasa dorang lelaki so dorang boleh buat macam tu. Aku perempuan kan. Mesti dorang rasa aku tak boleh buat apa apa. Hmm okay here's the truth, im not gonna use handphone anymore. My handphone were damaged. I dont know why. Maybe selalu jatuh kot. Tapi biarlah. Aku tak pentinglah. Buat apa aku nak guna handphone kan? Siapa nak msg aku? Siapa nak call aku? Nobody yes i know. Thats all for now, thank you :)

No comments:

Post a Comment