Friday, May 7, 2010

New life ;')

It's over. That is the words. Hmm aku dengan Megat Iskandar Shah sekarang dah takde apa apa. Yea kami kawan. Tapi aku still tak boleh terima benda tu. Okay even aku acting tapi hati hancur. Aku tahu salah aku. Tapi aku tak minta benda tu jadi. And aku buat semua ada sebab. Last night aku msg dia; I'm strong enough baby. I'm ready to face this world alone without anyone :') i know it's hard for you to accepted me back. But it's okay, we just can be a friend or bestfriend like the old us. I were train to be a alone for a few days ni and congrats aku berjaya. Aku tak rapat dengan siapa siapa even Adik and Gemok :') Kenapa aku terpaksa acting? Padahal aku tak boleh terima semua benda ni. Apa yang aku dah buat ni? Sumpah aku sedih. Aku tak boleh terima dia sebagai kawan aku sebab selama aku kenal dia, dia adalah lebih dari kawan. Papepun kau jaga diri Megat. Esok our anniversary for 10 months. Aku sayaaaaaaaaaang kauuuuuuu :')

No comments:

Post a Comment