Thursday, May 27, 2010

He's the one

He's the one, yang selalu jadi yang terbaik
He's the one, yang selalu dengar semua masalah aku
He's the one, yang cheer me up when im down
He's the one, yang selalu bagi nasihat bila mood aku tunggang langgang
He's the one, yang selalu cakap "Baby i miss you. Sumpah nak hug you doh"
He's the one, yang selalu buat aku tersenyum sorang sorang bila baca msg dia
He's the one, yang selalu mengada gada bila otp
He's the one, yang selalu buat aku tension then gelak gelak
He's the one, yang aku sayaaaaaang sampai mati.
Lepas 25 hari aku tunggu dia. Aku give up. Memang aku down habis. Okay takpe. Aku tak paksa dia. Aku tahu tu semua salah aku. And aku dah decide. Aku nak jadi macam dulu. Aku nak lost contact dengan dia. Buat macam kita orang tak pernah kenal each other. Aku buat semua ni sebab aku sayang dia sangat sangat. And sumpah you are the one for me. I swear. Take care :(

No comments:

Post a Comment