Sunday, March 27, 2011

26 & 27 March 2011


26.03.2011!
Tiba tiba je pakcik aku ajak pergi Ampang. Sebab jiran sebelah aku ada kenduri pada 27.03. Malam ni ada masak masak. So aku dengan pantasnya siap. Whooaaa pergi Ampang weh siapa tak nak. Semua orang boleh jumpa dekat sana. Kay gerak then around 9 something sampai sana. Aku dengan berbaju kurung pink polkadot menuju ke rumah syeera. Erghhh budak tu baru lepas mandi. At the same time aku tengah text dengan Myrul. Dia cakap dia lapar. Kay jom makan I belanja. Lepas tu dia cakap jom. Then aku cakap ambil lah I sekarang. Ambil? You dekat mana? I dekat Ampang you. Serious! Yea serious! Kay aku text Jana and Alyna. Aku bagi tahu dorang yang aku ada dekat Ampang. Jana kata datang Taman sekarang. Kay aku dengan Myrul segera ke sana. Nak celebrate birthday Zul katanyaaa. Aku pun pergi sana buat lah apa yang patut dengan si FA, Jana, Zul and Myrul. For you guys information hari ni anniversary aku 7 months dengan Myrul. Untunglah aku turun Ampang time anniversary :D After that kita orang gerak saga jumpa Alyna. Myrul cakap badan Alyna macam mak orang! Weh b tak baik doh! At last aku tengok a'a betul lah do. Kenapa kau gemok sangat Alyna? Entah hahaha! Kay dah peluk cium Alyna kita orang pun bersurai.

Aku, Syeera and Myrul gerak lepak Abe. Story story pastu bahan bahan orang hahahahaha. Syeera lah kena. Ada ke astro ria dia cakap TV4. Tak pernah dicakap orang dia dah cakap dah. Memang kena bahan lah kan? Hahahahah -.- kay after that kita orang bersurai. Myrul balik rumah and aku lepak dengan Syeera bawah khemah sampai pukul 4 pagi. Pastu pakcik aku ajak balik. Aku dengan segeranya bangun sebab dah mengantuk sangat weh :(


27.03.2011!
Esok paginyaa pergi balik Ampang. Kendurikannn. Tapi tak sempat jumpa sape sape. Kecuali Syeera. Cehhh tiba tiba terserempak dengan Syezriq. Aku dah tinggi katanyaaa. Tu lah Syez, aku kan sekarang Swimmer pastu Netball Player. Mana tak tinggi plus kuruskannn? Hahaha kurus er? Eh tak! Sama je macam dulu -.- Syez umi cakap kau sombong tak tegur umi pun. Yelah mana nak ingat orang jauh macam kita orangkann? Hahah kay fine! Aku karaoke hari ni. Syeera rindu nak karok lagi :'( Ahhhh time's up guys -______- balik Putrajaya dan mulakan hidup seperti biasa. Boringnyaaa -.-

No comments:

Post a Comment