Wednesday, February 9, 2011



Okay sama kan? Haaa seperti korang sedia maklum dia lah Nur Syahirah! Kekasih hati saya yang dah hampir 16 tahun saya hidup dengan si dia. Everything we do it together, everything we share together and we have a lot in common :)

Here hmmm! Guess what guys? Hmm aku rindu dia sangat sangat. Selalunya malam malam macam ni after habis buat homework kita orang akan jumpa depan rumah and share everything apa yang berlaku today. Tapi semua tu tinggal kenangan! Sebab aku dah pindah. PUTRAJAYA! Meninggalkan dia berseorangan tanpa aku. Entah boleh ke tak dia hidup tanpa aku selepas aku pindah ni? Mana taknya. 15 tahun weh kita orang bersama. At last macam ni kehidupan kita orang! Hmm nak tak nak dia kena teruskan hidup tanpa aku. Sekali sekala aku turun Ampang jumpa si dia, ya Allah kadang kadang keluar rumah pun terlupa pakai tudung. Maklum lah excited sangat aku datang kan! Tu lah takde yang nak mengingatkannya. Sebab tu terlupa. Biasa lah. Manusia kan. Sentiasa perlukan peringatan :) Hmmm dik sedih sangat kau text aku tadi kau cakap "sejak kau pindah hidup aku kosong. Aku dah takde sape sape. InsyaALLAH aku cuba tempuhi dugaan ni tanpa kau :'(" dikk jangan cakap macam tu. Aku sedih sangat dik! Kau sabar eh? Aku tahu kau kuat :') Hmm berdoalah pada ALLAH tau? He always by your side :) Hmm jangan risau. Aku sentiasa ada dekat dengan kau walau pada hakikatnya aku jauh dengan kau :'( Kau jaga diri, jangan lupa solat. Aku sayang kau sangat sangat :')

No comments:

Post a Comment