Monday, February 7, 2011

Guys :(



Haaa nah guys, tengok gambar baru aku! Korang mesti rindu aku kan? Tahu dah :D


Hmm rindu sangat dekat kawan kawan Ampang saya. Myrul, Semut, Syeera, Jana, Gemok, Adik, Wan, Syarel, Amal, Daus, Ammar dan lain lain. Tapi kenapa lepas aku pindah korang semua dah berpecah? Kenapa korang dah tak in one group yang everything we do it together? Kenapa? Rasa sedih sangat bila masing masing call aku cakap group dah berpecah. Hmm semua orang busy dengan hal masing masing kan sekarang. Kita susah sangat nak rapat macam dulu balik kecuali kalau aku turun Ampang and say yang aku nak jumpa one group and if you guys plan want to come Putrajaya. Tu je lah masanya kita in one group balik. Kalau tak susah sangat :( Hmm tapi aku still bersyukur sebab you guys still contact and tak pernah lupa aku. Wan and Daus even they have no credits but every night dorang akan buat call me back and i will call them. Syeera if ada story dia tak pernah simpan. Syarel, Semut, Mirza, Jana, Gemok and Adik selalu jugak lah text aku. Myrul tak payah cakap. Everyday. Aku bersyukur sebab aku still ada korang walaupun aku kehilangan Megat. Megat sekarang dah berubah kan? Selalu sangat busy dengan kawan dia. Nevermind guys! Kita doakan lah dia sentiasa bahagia. Amin! Tapi guys tak nak lah berpecah dah! Aku sedihlah. Aku dah lah jauh ni :(

No comments:

Post a Comment