Tuesday, February 15, 2011

Alyna Juliana


Okay Alyna aku tak tahu kenapa tiba tiba aku rindu sangat dekat kau. Padahal kita tak pernah rapat. Yes tak pernah. Just tegur tegur macam tu. Kita pernah rapat before time kita form 1. Tu pun sebab sama kelas. Hmm lepas aku baca blog Jana aku rasa kau macam dah banyak berubah lepas kau bagi kata kata terakhir dekat Jana "Nana, aku nak gerak dah. kau jaga diri, jangan buat benda benda yang tak senonoh. dengar cakap mama & papa, jangan melawan dorang. insyaallah nanti aku call kau. jaga diri. aku sayang kau! "

Hmm congratulation lah kann. Kau pun dapat teknik. So at least kau start new life at your new school macam mana aku alami sekarang. Hope so perubahan kau berkekalan. Belajar rajin rajin tau? Biar kita sama sama pandai. Yang dah lepas tu biarlah berlalu. Bak kata abang aku yang akan ke Rusia nanti "Dik don't give up. Tak semestinya orang yang 8A PMR tu akan dapat straight A's juga time SPM nanti" He brave enough to said this sebab dia bercakap mengikut pengalaman dia. Yes dia dapat 4A's je time PMR but SPM he got 9A's. Tu semua perlukan usaha from us. Jangan putus asa. Kau jaga diri dekat sana tau? Ily :*

2 comments: