Saturday, January 15, 2011

SMKPP9(2)

Hello to SMKPP9(2) atau nama panjangnya Sekolah Menengah Kebangsaan Putrajaya Presint 9 (2). Dah dua minggu dah aku belajar di sana dan alhamdulillah. Everything is fine :P Sebelum masuk sekolah aku dah berazam nak jadi budak paling skema dekat sekolah tu. Alhamdulillah impian aku tercapai! Kalau korang masuk sekolah tu tanya dorang siapa budak sains sosial yang paling skema mesti dorang cakap aku. Sebab aku lah yang paling skema :D Mula mula masuk sekolah tu memang takut gila babeng serious! Mana lah tahu budak budak dia ada yang pembunuh ke, perogol ke. Siapa tahu kan? Tapi alhamdulillah. Semuanya baik baik belaka. Oh guys saya dapat nama baru dekat sana. They used to called me Que! Nama tu Nazim yang started panggil. Then semua dah melekat dengan nama tu. Adoii Que pun Que lah. Hmm first first masuk sekolah je saya dah ada kawan yang ambil berat tentang saya atau bahasa inggeris nya Best Friends. Haaa dorang baik. Best friends saya ramai. Nazim, Bond, Zahir, Kimmo, Syfq, Yazid, Awin, Dyla dan ramai lagi. Penat lah nak type nama korang! Hmm at first aku ambil lukisan kejuruteraan (lk) then tukar sains sosial. Aikk boleh main tukar tukar pula. Hahah lk subjek dia tough kot. Takut dok dan nok catch up! Haha bak kata ijat! Aku suka sekolah sana sebab budak budak dia sporting. Ada setengah tu yang aku tak berapa minat sangat nak rapat dengan dia. Sebab dia ingat dia bagus sangat, dia ingat semua orang suka dekat dia. Oh mungkin dia silap. Hahaha lantak kau lah labu nak cakap apa pun. Aku sikit pun tak heran dengan kau :) Hmm okay lah i think think that's all for now. Take care for all students SMKTT! Teruskan belajar dekat sekolah kebanggaan korang tu hihi :P Aku pun rindu sekolah tu, sekolah tu lah yang kecoh dengan nama aku, kecoh dengan suara aku. Tapi tu semua dulu. Akak dah berubah dah sekarang. Haha okay lah! Byeee assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment