Monday, October 11, 2010

Cousin , Adilah

Die , nak tahu something ? Tiba tiba rasa nak nangis sebab rindu kau sangat sangat . Die , aku rindu kau :( this year our first and last pmr . Tapi kau jawab paper dekat hospital . Btw sorry sebab tak dapat tengok kau haritu . Takde siapa nak hantar . Semua busy -.- well kita dah enjoy . No need to go to school . I wish one day aku dapat jaga kau dekat hospital . Die , aku nak duduk Putrajaya jaga kau . Aku taknak duduk Ampang . Die , aku banyak sangat problems dekat sini . Relationship aku complicated sekarang . Die , aku nak kau ada dengan aku sekarang . Aku nak kau sihat . Nak kau dengar problems aku like you used to do before . Aku rindu kita gelak sama sama dengan Una . Makan sama sama . Aku rindu kau . Nak jumpa kau . Nak hug kau . Aku doakan yang terbaik untuk kau . Kau jaga diri baik baik tau . Ingat yang aku sayang kau :( maybe Rabu aku ikot umi pergi office then nak suruh umi hantar aku dekat hospital . Nak jumpa kau . Nak peluk kau . Aku rindu kau sangat sangat :(

No comments:

Post a Comment