Friday, August 6, 2010

Our way :')

Dulu myspace . After aku deleted myspace account then after 3 months aku buat balik sebab entah . Aku pun tak tahu apa motif . Maybe sebab aku boring -.- then bila kita gaduh gaduh and aku delete kau dari friendlist . Start dari situ aku rasa malas sangat nak main myspace apa lancau tu semua . Okay now on facebook , aku ada dalam friend list kau and kau pun ada dalam friend list aku . Tapi kau deleted aku sebab kau cakap aku block call kau . Aku nak block call orang pun tak reti ini kan kau cakap aku yang block . Alahai gila pelik -________- Tapi takpe lah . Kau nak fitnah aku bagai then go ahead . I just don't give a damn like seriously . Yeaah lepas kau dah deleted aku , aku pun rasa macam malas gila nak online facebook . Rasa macam dah tak nak ada facebook pun ada juga . Sebab aku tak nak tahu apa kau buat . Apa yang ada dalam myspace and facebook kau . Siapa yang ada dalam friendlist kau semua aku tak nak tahu !!! Serious aku dah penat and kau cakap memang satu tahap aku akan give up fade up semua . 97 hari ! Aku rasa biarlah sampai sini je . Kau pun dah malas nak layan aku . So go our own way . But after this buat mana yang terbaik untuk diri kau . We end here like this remember , kita putus cara baik bukan cara tak baik . Keep on moving dude :)

No comments:

Post a Comment