Saturday, August 28, 2010

Capital A

Hello to all my bloggers :) Dah lama dah aku tak update blog . Rindu sangaat . Yeaaahh aku sekarang busy dengan hidup baru aku . Busy dengan boyfriend baru . I'm taken yaw and capital A own's me now . Yea aku memang tak ramai kawan . So now they are my good friend . Syeera , Kak Syana , Yayaa , Nana , Adik , Diana , Mirza , Wawan , Imie , Hazeem , Zarith , My Classmate and Seraya's student . Aku memang ramai kawan dengan lelaki . Sebab kawan dengan lelaki lagi best dari kawan dengan perempuan -.- So now i'm starting my new life now with my boyfriend and my friends . Wawan said : "Selamat Pengantin Baru . Sorry aku macam tak layan kau ." Takpe Wan . Kita dah memang biasa sangat gaduh . Lagi lagi kita satu class kan . I'm happy with my new life now . They give me supported . They make me laughing and i love them yeeaaah :) Anyone who hate me , that is not my problem . Suka hati kau lah nak suka aku ke nak benci aku ke . Nak buat muka dengan aku dalam kelas ? Aku tak batak lah dengan boyfriend kau tu . Aku dah ada boyfriend dah pun . Standard lah studying at the same class , sharing knowledge . Aku just bagi dia jawapan . Tu pun kau nak marah ke ? Gila tak matured doh kau -.- haha kesian boyfriend kau kan . Nasib baik dia jenis yang penyabar . Kalau tak dah lama dia reject kau awal awal . Hahaha kelakar . Malas aku nak ambil tahu pasal kau . Ikut hang lah nak buat apa pun . Apa apa pun kau kena ingat yang aku dah ada boyfriend tauu . I think that's all for now . I'm rarely online . Anything just text me guys . Take care yawww .

-Loves : Princess Qielaa (:

No comments:

Post a Comment