Friday, February 19, 2010

Kejohanan Merentas Desa / 4 Februari 2010

Merentas Desa SMKTT pada 4 Februari 2010. Oh aku sebelum nak lari tu mula lah semua sakit, sakit perut lah. Pening kepala lah. Tu semua sebab takut tak menang. Yelaa track yang cikgu bagi macam babi duh. Jauh nak mampuihh. Cakap jea 6.5 km tapi macam 30 km jauh dia. Naik hulu langat pulak tuu. Macam fuck duh track dia! GRR takpe aku still berusaha untuk menang :D Dan aku mendapat nombor 14 dalam Tingkatan 3. Tahun lepas time form 2 aku top 10. Kenapa boleh menurun nii? Nii semua sebab track babi tu. Macam ARRGGHHH. Okay takpe janji dapat nombor dari takde kan? Tapi serious cakap lepas sampai garisan penamat perrghhh macam nak mati aku dibuatnya. Letih tak letih lah kan naik langat. Hm aku kelihatan tidak larat and nak termuntahhh duhh. Tapi tak sebab kawan aku sempat bagi air. Alhamdulillah! Okay now cerita pasal makan, kita orang makan nasi lemak kott. Rumah CEMPAKA memang kedekutt. Kedekut pun tetap JUARA merentas desa tahun lepas. Aidil DAMON bangga sangat dengan CEMPAKA dia tuu sebab tarik tali tahun lepas menang nombor satu and ada lah sedikit sebanyak jasa dia. Daripada takde kan. Hahahha. Tarik tali jea dia power. Suruh lari tengok. Haram lah nak menang. Hahaha dah dah lupakan pasal Aidil Si Perut tuu. Kembali pada Hari Kejohanan Merentas Desa tahun nii. Haa tengok lah gambar yang sempat diambil pada hari ituu.




Sebelum acara larian dimulakan, tengok lah muka aku muka cuakk tuuu *winkwink haha





Selepas acara merentas desa tamat dan bergambar bersama yang tersayanng. I love you friends :)

2 comments:

  1. actually ,
    cempaka meng !
    tapi budak petang macam taikk cmuee !!!
    haishhhhh !!!
    tak pew !!!
    tak pew !
    brusaha lg CEMPAKA !!!!!!
    ilove CEMPAKA !!!
    yehhh !!
    peace !
    xoxo
    W

    ReplyDelete
  2. Yeahh, budakbudak petang macam taik! Tak pandai menilai bahawa CEMPAKA yang terbaikkkkkkkk!

    ReplyDelete